Jumat, 23 Oktober 2009

ketularan

eh , lama gak ngepost deh ye gue haha. udeh pada tau kan kegilaan gue ttg super junior haha. udeh parah banget gue mah kalo ama super junior . ampe nyokap udeh males tuh kalo liat gue lg maen komputer pasti suju semua haha . ampe google, lyrics, facebook bahkan juga ckck. apalagi ama ryeowook wahahaha udeh kacau tuh . tapi sekarang gue udeh ada saingan ckck , pokoknye namanye sensor aje deh , kite panggil nye si "d" aje dah ye. pertama si yuyun ngasih tau gue kalo ada temennye yg suka ama ryeowook jg , gue udeh histeris aje tuh , kok bisa ye die demen ama ryeowook ? matanye begimane (loh ? lo kan jg rim begimane) . gue suruh dah si yuyun buat ngerasukin ke member yg lain . dan yuyun balik lg dan bilang : "gawat rim, die makin suka jadinye" wahloh ? kok bisa gitu gimane yuyun ngerasukin ke siape sih ampe gak mempan , jangan jangan ke shindong lg pantes aje haha. nah gue suruh lagi dah si yuyun buat kasih video ama gambar ryeowook yg jelek , dan yeman temang dengdengdeng bagaimana kelanjutannya ? mari kita nantikan episode 12536 haha apadeh rim kayak nunggu berita penting aje deh ye . nah ternyate gak berhasil jg , wah lo kasih pelet apedah ryeowook ampe nih anak keukeh banget demen ama lu ck. dan sekarang si "d" ini malah makin demen ama ryeowook , wah saingan baru saingan baru , gue pikir ryeowook ga laku di 216 haha . biasanye kan demen ama kyuhyun mulu , ampe tuh krepe di gm penuh ye , kakek-kakek , dan berbagai kalangan suka ama kyuhyun, liat aje krepe di gm gak perah sepi kan ? haha. lama lama gue ikhlas saja dah, tapi ryeowook hanya milikku ingat itu , apadeh autis nih lama-lama gue kayak tiiiiiiiiiiiiiiiiit(ceritanye sensor) hahahaha. yaudeh yeeee daaaaaaaa

Tidak ada komentar:

Posting Komentar