Jumat, 30 Oktober 2009

bingung yeee

aaaaah mau dateng closing bazkom tapi males kesononye ama pulangnye ck. tapi mau banget . apalagi ada ran , ah parah ah gue kan lumayan nge-fans ama mereka tentunye gak ampe kayak suju haha . gimana ya ? apa gausah dateng aje kali ye ? ran nye tampil jam 7 , gue beli tiket jam 3 , nungguin nye ngapain ? duduk2 ? ah kayak orang madesu dah gue. diajakin windy jg gue ke gading ke obake nye, itu pun sore jg , mending ke bazkom, iye toh ? gue kan penakut , jagoan namanye kalo masuk obake . taun kemaren aje gue kagak berani masuk obake , gak lucu kan kalo tiba tiba baru satu setan keluar gue udeh keluar mending kalo keluarnye di pintu keluar , kalo dari pintu masuk ? waaaah gak kebayang deh gua . mending gausah ye ? aduuuuh gue bingung parah mau liat bazkom tapi males . gimane ye ? gue pengen liat ran ama marching biarpun marching nye gabung ama gamelan kalo gasalah , tapi tetep ada marching nye yekan ? coba kalo kayak sabtu kemaren , gue masuk bazkom gratis wahahaha . itu mantep ye , gue cuma latian marching terus dateng dari belakang sekolah trus pas masuk bawa alat dan bisa masuk gratis , wah itu beruntung namanye . tapi kayak nye hari ini gabisa ye . udeh deh ah mending gue maen aje ama fitri ye ? ahahaha. akhirnya gue memutuskan untuk tidak dateng bazkom maupun ke gading tapi ke rumah fitri kite nonton bersama haha.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar